Coaching Finansowy

Pieniądza nie można gonić,	trzeba wyjść mu naprzeciw

Szkolenia

Psychologia sprzedaży produktów finansowych

Dlaczego psychologia sprzedaży?

Często doradcy klienta zadają sobie pytanie: dlaczego jedni potrafią zachęcić klienta do wszystkich oferowanych przez siebie produktów, a innym sprzedaż idzie jak po grudzie. Przecież biorą udział w tych samych szkoleniach, ich znajomość produktu jest taka sama, klienci z tego samego segmentu rynku, a jednak ich wyniki potrafią diametralnie się różnić. W czym tkwi sekret?

Psychologia sprzedaży pokazuje, że to nie cena, wysokość prowizji czy rentowność danego produktu stanowi o sukcesie
w sprzedaży. Składa się na to cała rzesza czynników, których często sobie nie uświadamiamy, a które okazują się bardzo istotne. Tym właśnie zajmujemy się na naszym szkoleniu.

 

Dla kogo to szkolenie?

Dla osób, które:

  • pracują w branży finansowej
  • pracują w oparciu o plany sprzedaży produktów finansowych
  • czują, ze sprzedaż to musi być coś więcej niż tylko prezentacja oferty
  • chcą poznać niuanse, które decydują o tym, że perswazja staje się skuteczna
  • chcą więcej: wiedzieć, potrafić, zarabiać

 

Program szkolenia:

  1.   Psychologiczne pułapki podejmowania decyzji
  2.   Prawda o względności
  3.   Gratis, czyli nic za darmo
  4.   Normy społeczne a zasady rynkowe
  5.   Kotwice i ich wykorzystanie
  6.   Wynik oczekiwań
  7.   Wolność wyboru czy przeszkoda w sprzedaży?
  8.   Oceny i uczucia
  9.   Znaczenie kontekstu
  10. Pragnienia i przekonania
  11. Prawa perswazji w praktyce
  12. Potęga komunikacji niewerbalnej i proksemika

 

Celem szkolenia jest: przekazanie informacji o psychologicznych regułach wywierania wpływu na ludzi, pokazanie uczestnikom w jaki sposób potrafimy nieświadomie sabotować własne działania. Uświadomienie w jaki sposób patrzą na produkty i usługi finansowe ludzie niezwiązani z tym rynkiem oraz zrozumienie przez uczestników ich własnego potencjału i wpływu na skuteczność sprzedaży. Ponadto chcemy pokazać w jaki sposób nieznajomość proksemiki i komunikacji niewerbalnej niweczy próby sprzedaży oraz zaprezentować na czym polegają techniki manipulacji stosowane przez nieuczciwych sprzedawców.

Prowadzący: Konrad Grzebień

Czas trwania szkolenia:

Szkolenie Psychologia Sprzedaży trwa 8 godzin
Praca odbywa się w grupach do 12 osób.